Спільний захід щодо пенсійного забезпечення людей з інвалідністю

03 липня 2025 року в рамках Просвітницького проєкту «Пенсія та соціальні виплати», проведуть онлайн семінар на тему «Пенсії для осіб з інвалідністю: умови призначення, обчислення розмірів та додаткові гарантії»..

Тривалість заходу: з 11.00 до 13.00

Організатори:

ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів», Пенсійний фонд України, ГО «Національна асоціація спинальників України».

 

Учасники заходу: державні установи та організації, громадські організації, активісти, волонтери, громади та жителі України.

Модератор:

Олександр Вознюк – голова ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів»

Для участі у заході потрібно зареєструватися за посиланням:  

https://forms.gle/ei1VsNk7beEMBgoa8

Приєднатися до конференції Zoom

https://us06web.zoom.us/j/85478118164?pwd=kmN3qzonD0S1ineAKZVYanFvzvimPh.1

 

Під час авторизації у ZOOM у полі «Your name» обов’язково зазначте Прізвище (повністю) та Ім’я, а також скорочену назву ОМС або громадського об’єднання, яке ви представляєте або назву громадської організації. 

Оголошено конкурс серед суб’єктів малого та середнього бізнесу

Отримайте часткову компенсацію відсотків за кредитами, залученими для реалізації інвестиційних проєктів!

З 17 червня по 7 липня 2025 року триває прийом заявок на участь у конкурсі в межах Програми розвитку конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва в Одеській області на 2021–2025 роки.

Організатор конкурсу — Департамент економіки Одеської обласної державної (військової) адміністрації, який забезпечує реалізацію обласної програми підтримки підприємництва. Ознайомитись за посиланням До участі запрошуються підприємства, які:

зареєстровані та працюють на території Одеської області; ▪️ не мають заборгованості перед бюджетом, працівниками чи фондами; ▪️ працюють у секціях «С», «D», «H» згідно з КВЕД (переробна промисловість, енергозбереження, транспорт тощо); ▪️ мають офіційне підтвердження рівня зарплат не нижче середнього по регіону.

Компенсація надається за кредитами на:

  • купівлю обладнання;
  • модернізацію виробництва;
  • впровадження енергоефективних рішень;
  • розвиток нової продукції;
  • встановлення генераторів, сонячних станцій, ДБЖ тощо.

Документи на конкурс подаються до Департаменту економіки ОДА особисто підприємцем або уповноваженою особою.

Перелік необхідних документів та форма заявки — за посиланням

Адреса для подачі документів: м. Одеса, пр-т Шевченка, 4, каб. 553, 551

Завтра в приміщенні ЦНАПу відбудеться прийом фахівцями Райффайзен Банку для оформлення картки АТБ & Райф

Завтра, 17 червня, в приміщенні ЦНАПу відбудеться прийом фахівцями Райффайзен Банку для оформлення картки АТБ & Райф.

❗ з 10:00 до 13:00 години

Можливості картки АТБ & Райф:

✳️ «Міцні знижки» до 50% на улюблені товари з середи по наступний вівторок (для покупок в магазинах АТБ та для онлайн замовлень в інтернет магазині АТБ).

✳️Додаткова знижка 5% — діє на понад 700 товарів в мережі магазинів АТБ.

✔️вул. Добрянського, 30

тел.(048) 797 25 36

Щодо виїзного особистого прийому громадян заступником голови Одеської районної військової адміністрації Тимченко А.В.

Повідомляємо, що виїзний прийом громадян на території Авангардівської територіальної громади проведе заступник голови Одеської районної державної (військової) адміністрації Тимченко Андрій Васильович.

🗓 Прийом відбудеться 23 червня 2025 року.

❗ Прийом громадян здійснюється виключно за попереднім записом.

📞 Телефон для запису: (048) 797-25-04

Запрошуємо мешканців громади звертатися з актуальними питаннями.

Щодо надання державної підтримки при розміщенні внутрішньо переміщених осіб

Порядок надання закладам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, фізичним особам – підприємцям компенсації за спожиті житлово – комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива під час тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб.

Додаткове інформаційне повідомлення про проведення громадських слухань

ДОДАТКОВЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ

     Авангардівська селищна рада повідомляє, що відповідно до п. 8 «Порядку проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. N 555, відбудуться громадські слухання щодо проекту містобудівної документації на місцевому рівні – «Детальний план частини території селища Авангард Одеського району Одеської області для розміщення та будівництва об’єктів дорожнього сервісу, (в межах земельних ділянок, за кадастровими номерами: 5123755200:02:001:1271; 5123755200:02:001:1097)», розроблений на підставі рішення Авангардівської селищної ради від 20.03.2025 р. №3535-VIІІ «Про розроблення детального плану частини території селища Авангард Одеського району Одеської області для розміщення та будівництва об’єктів дорожнього сервісу».

     – ЗАМОВНИК – Виконавчий комітет Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області, 67806 с-ще Авангард, вулиця Добрянського, 26, виконавчий комітет Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області.

      – РОЗРОБНИК – ФОП «СУРОВА О.С.», 65038, місто Одеса, провулок Травневий, 4, кв.54, головний архітектор Олеся СУРОВА, кваліфікаційний сертифікат серія АА№002158 від 23.06.2014 року, інженер-землевпорядник Валерій КОНОПЕЛЬКІН, кваліфікаційний сертифікат серія №001913 від 30.03.2015 року.

    Підставою для розроблення містобудівної документації на місцевому рівні є рішення Авангардівської селищної ради від 20.03.2025 р. №3535-VIІІ «Про розроблення детального плану частини території селища Авангард Одеського району Одеської області для розміщення та будівництва об’єктів дорожнього сервісу».

      2) інформація про дату, час і місце проведення громадських слухань та умови участі в них:

     громадські слухання відбудуться 18 червня 2025 року о 12 годині 00 хвилин за адресою: 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 28 (приміщення виставкової зали Центру культурних послуг Авангардівської селищної ради). Громадські слухання здійснюються відповідно до Порядку проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затверджений Кабінетом Міністрів України від 25 травня 2011 р. N555. У громадських слуханнях можуть брати участь: громадськість; уповноважені особи підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності,  які розташовані на території, щодо якої розробляється така документація; уповноважені посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, повноваження яких поширюється на територію, щодо якої розробляється містобудівна документація, а також на територію, суміжну з територією, щодо якої розробляється така документація; представники замовника розроблення містобудівної документації та розробника містобудівної документації. Під час реєстрації учасників громадських слухань та пропозицій (зауважень) громадськості організатором проведення громадських слухань забезпечується ІДЕНТИФІКАЦІЯ фізичних осіб, представників юридичних осіб. Зауваження і пропозицій приймаються, як у письмовому вигляді, так і в електронному. Пропозиції (зауваження) фізичних та юридичних осіб, які не подали підтвердних документів для забезпечення їх ідентифікації, не розглядаються. Кожен учасник громадських слухань під час обговорення містобудівної документації має право подати пропозиції (зауваження), поставити запитання усно чи письмово.

   – інформація про час і місце, де у вільному доступі протягом п’яти календарних днів до дати проведення громадських слухань (у тому числі у вихідні дні та в неробочий час) можна ознайомитися з матеріалами проекту містобудівної документації на місцевому рівні на паперових чи інших твердих (матеріальних) носіях:

   – в будні дні з 08.00 – 18.00, у вихідні дні з 10.00 – 14.00 з 10 червня по 18 червня 2025 року за адресою: 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 30 (будівля ЦНАПу, ІІ-й поверх, відділ містобудування та архітектури Виконавчого органу Авангардівської селищної ради).

  – матеріали містобудівної документації опубліковані на офіційному веб-сайті Авангардівської селищної ради https://avangard.od.gov.ua/.

  4) інформація про посадову особу замовника розроблення містобудівної документації, відповідальну за забезпечення організації розгляду пропозицій (зауважень), та адресу, за якою можуть надсилатися пропозиції (зауваження): Гудзікевич Валентин Михайлович – начальник відділу містобудування та архітектури виконавчого органу Авангардівської селищної ради, адреса: 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще. Авангард, вул. Добрянського, 30 (будівля ЦНАПу, ІІ-й поверх, відділ містобудування та архітектури Виконавчого органу Авангардівської селищної ради), тел. (048) 797-21-89, або в електронному вигляді на електронну адресу: avangardmistobud@gmail.com  З матеріалами можете ознайомитись за посиланням:https://avangard.od.gov.ua/2025/06/02/povidomlennia-pro-opryliudnennia-proiektu-dokumenta-derzhavnoho-planuvannia-detalnyy-plan-chastyny-terytorii-avanhardivskoi-selyshchnoi-terytorialnoi-hromady-odeskoho-rayonu-odeskoi-oblasti-dlia-roz-2/