Центр надання адміністративних послуг
Відкриття Центру надання адміністративних послуг – це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям селища Авангард. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань селищної ради.
Для покращення обслуговування громадян Центр надання адміністративних послуг розширюватиме свою діяльність та вноситимуться зміни до переліку раніше затверджених адміністративних послуг.
Керівництво
Начальник відділу Центр надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради | Вітвіцька Оксана Юріївна | 048-797-21-73 | centravangard2017@gmail.com |
Контактні телефони
Рецепція | Бурлака Ірина Василівна 048-797-25-36 |
Послуги з оформлення та видачі паспортних документів | Адміністратор – Рибакова Людмила Михайлівна 066-632-05-33, 048-797-24-97 |
Послуги соціального характеру | Адміністратор – Шалашна Марина Іллівна, Адміністратор – Зачепа Наталія Василівна 048-797-25-36 |
Послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видача Витягу про місце реєстрації | Адміністратор – Гутник Ігор Іванович 068-443-06-58, 048-797-24-97 |
Послуги з: – реєстрації актів цивільного стану; – взяття на квартирний облік за місцем проживання | Адміністратор Шрамко Олена Іванівна 095 – 924 – 92-12, 048-797-21-73 |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | Державний реєстратор Воробель Тетяна Сергіївна 068-27-28-547, 048-797-21-73 |
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб – підприємців | Державні реєстратори Зубар Олена Іванівна, Чернега Оксана Вікторівна 048-797-24-97 048-797-20-40; 048-797-20-42 |
Заступник начальника відділу ЦНАП | Бочарова Тетяна Миколаївна 097-680-02-90, 048-797-21-73 |
Реєстрація/перереєстрація транспортних засобів Послуги з обміну посвідчень водія | Адміністратор – Дорогокупля Олександр Олександрович, Тітаренко Вікторія Сергіївна (с-ще Авангард, вул. Ангарська, 19), 063-770-71-07 |
Відділ містобудування та архітектури | Начальник відділу – Гудзікевич Валентин Михайлович 048-797-21-89 |
Графік прийому Центру надання адміністративних послуг
Авангардівської селищної ради
9.00 – 16.00 | понеділок |
9.00 – 16.00 | вівторок |
9.00 – 16.00 | середа |
9.00 – 16.00 | четвер |
9.00 – 16.00 | п’ятниця |
Без перерви на обід | |
Субота, неділя – вихідні |
Адреса
Одеська область, Одеський район, смт Авангард, вул. Добрянського, 30
Графік прийому віддаленного робочого місця адміністратора,
розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Нова Долина, вул. Геннадія Кудряшова, 1А
8.00 – 13.00 | понеділок |
8.00 – 13.00 | вівторок |
8.00 – 13.00 | середа |
8.00 – 13.00 | четвер |
8.00 – 13.00 | п’ятниця |
Перерва на обід з 13.00 до 13.45, | |
Субота, неділя – вихідні |
Положення про Центр надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради
Регламент Центру надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради
Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг
Перелік послуг
QR-код для шерингу документів в Дії
Контакти для ветеранів війни та членів родин загиблих Захисників та Захисниць в Одеській області
Отримання копій електронних документів з використанням QR-коду під час отримання послуг в ЦНАП
Рухаємося разом з часом та сучасними технологіями. Вже не перший рік в нашому ЦНАП активно використовуються QR-коди.
Наразі Україна стала першою державою у світі, в якій електронні документи у смартфонах стали повними юридичними аналогами паперових чи пластикових.
Міністерством цифрової трансформації України запроваджено послугу Дія.QR, яка дозволяє безкоштовно створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.
Користувач зчитує QR-код сканером QR-кодів застосунку Дія, щоб поділитись цифровою копією, а ЦНАП отримує копії цифрових документів на свою електронну адресу.
Через Дію можна отримати копії наступних документів:
- біометричні паспорти (ID-картка та закордонний паспорт);
- картка платника податків;
- довідка ВПО;
- свідоцтво про народження.
Наша громада у смартфоні:
Telegram