Перелік адміністративних послуг

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання      

адміністративних послуг Авангардівської селищної ради

№п/п

Найменування адміністративної послуги

 

 

Державна реєстрація бізнесу


 

1.

Державна реєстрація юридичної  особи

 

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, в т.ч. змін до відомостей  про розмір статутного капіталу, розміри часток у статутному капіталі чи складу учасників ТОВ та ТДВ.

 
 

3.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

 

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

 

5.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

6.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи

 

7.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи

 

8.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи

 

9.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора

 

10.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

 

11.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

 

12.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

 

13.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

 

15.

Державна реєстрація фізичної особи – підприємця

 
 
 

16.

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1

 

17.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 
 

18.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

 

19.

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ( витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань)

 

 

Державна реєстрація речових прав


 

20.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

 

21.

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності)  речових прав на нерухоме майно

 

22.

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.

 

23.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

 

24.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно

 

25.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав нерухомого майна

 

26.

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора

 

27.

Надання  інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

28.

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

29.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

30.

Скасування рішення державного реєстратора.

 

 

Житлові питання


 

31.

Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (взяття на квартирний облік за місцем проживання)

 

32.

Внесення змін до справ громадян, які перебувають на квартирному обліку.

 

33.

Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

 

 

Реєстрація місця проживання


 

34.

Реєстрація місця проживання особи

 

35.

Зняття з реєстрації місця проживання особи.

 

36.

Реєстрація місця перебування особи.

 

37.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

 

38.

Оформлення та видача довідки про склад сім’ї та реєстрацію.

 

Будівництво та архітектура

 

39.

Надання паспорту прив`язки тимчасової споруди для  провадження підприємницької діяльності.

 

40.

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

 

41.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

 

42.

Переведення дачного (садового) будинку у житловий будинок.

 

43.

Укладання Договорів пайової участі у створенні і розвитку інженерно – транспортної і соціальної інфраструктури населених пунктів Авангардівської ОТГ.

 

44.

Присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна.

 

Соціальні послуги

 

45.

Призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

 

 

46.

Призначення допомоги при народжені дитини.

 

47.

Призначення допомоги на дітей одиноким матерям.

 

48.

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

 

49.

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів.

 

50.

Призначення субсидії на житлово-комунальні послуги та придбання скрапленого газу та твердого палива.

 

51.

Призначення допомоги при усиновленні дитини.

 

52.

Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

 

53.

Призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.

 

54.

Призначення допомоги на догляд (внаслідок психічного розладу).

 

55.

Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій осіб, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку.

 

56.

Збір документів на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів.

 

57.

Збір документів на санаторно-курортне лікування (путівки)

 

58.

Збір документів для оформлення, подовження пільг при сплаті за житлово-комунальні послуги

 

59.

Формування списків пільгових категорій громадян будинки яких обладнано пічним опаленням та які мають право на пільги з придбання твердого палива.

 

60.

Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї .

 

Земельні питання

 

61.

Надання витягу з Державного земельного кадастру.

 

 

Державна реєстрація актів цивільного стану


 

62.

 

державна реєстрація та видача свідоцтва про шлюб;

державна реєстрація та видача свідоцтва про народження;

державна реєстрація та видача свідоцтва про смерть.

 

 

Оформлення та видача паспортних документів

 

64.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення).

 

65.

Оформлення та видача паспорта громадянина України.

 

66.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

 

67.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

 

68.

Комплексна послуга ID-14

 

Освітні послуги

 

69.

Внесення до Реєстру інформації про дітей для зарахування до Авангардівського ЗДО «Берізка».

 

70.

Внесення змін до Реєстру про зарахування дітей до Авангардівського ЗДО «Берізка».

 

Пенсійні послуги

 

71.

Приймання анкет на виготовлення пенсійних посвідчень та видача пенсійних посвідчень.

 

72.

Приймання заяв та документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання, підтвердження страхового стажу, заробітної плати.

 

73.

Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення та перерахунок пенсії.

 

74.

Приймання замовлень на видачу довідок та видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.

 

75.

Консультування громадян з питань пенсійного законодавства, надання довідкової інформації/попередній запис на прийом до керівництва.

 

Послуги МВС

 

76.

Обмін посвідчення водія (без складення іспитів).

 

77.

Видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого.

 

78.

Державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду).

 

79.

Перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.

 

Інші послуги

 

80.

Встановлення за погодженням з власником  режиму роботи об’єктів  торгівлі та сфери послуг, розташованих на території селища.

 

81.

Комплексна послуга «єМалятко».