Перелік
адміністративних послуг, які надаються через Центр надання
адміністративних послуг Авангардівської селищної ради
№п/п |
Найменування адміністративної послуги |
|
Державна реєстрація бізнесу |
||
1. |
Державна реєстрація юридичної особи |
|
2. |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, в т.ч. змін до відомостей про розмір статутного капіталу, розміри часток у статутному капіталі чи складу учасників ТОВ та ТДВ. |
|
3. |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту |
|
4. |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа |
|
5. |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
6. |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи |
|
7. |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи |
|
8. |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи |
|
9. |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора |
|
10. |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації |
|
11. |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації |
|
12. |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи |
|
13. |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
14. |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи |
|
15. |
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця |
|
16. |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 |
|
17. |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
18. |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця |
|
19. |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ( витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) |
|
Державна реєстрація речових прав |
||
20. |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
|
21. |
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно |
|
22. |
Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна. |
|
23. |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. |
|
24. |
Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно |
|
25. |
Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав нерухомого майна |
|
26. |
Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора |
|
27. |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
|
28. |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. |
|
29. |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
|
30. |
Скасування рішення державного реєстратора. |
|
Житлові питання |
||
31. |
Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (взяття на квартирний облік за місцем проживання) |
|
32. |
Внесення змін до справ громадян, які перебувають на квартирному обліку. |
|
33. |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку. |
|
Реєстрація місця проживання |
||
34. |
Реєстрація місця проживання особи |
|
35. |
Зняття з реєстрації місця проживання особи. |
|
36. |
Реєстрація місця перебування особи. |
|
37. |
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. |
|
38. |
Оформлення та видача довідки про склад сім’ї та реєстрацію. |
|
Будівництво та архітектура |
||
39. |
Надання паспорту прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності. |
|
40. |
Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. |
|
41. |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки. |
|
42. |
Переведення дачного (садового) будинку у житловий будинок. |
|
43. |
Укладання Договорів пайової участі у створенні і розвитку інженерно – транспортної і соціальної інфраструктури населених пунктів Авангардівської ОТГ. |
|
44. |
Присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна. |
|
Соціальні послуги |
||
45. |
Призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.
|
|
46. |
Призначення допомоги при народжені дитини. |
|
47. |
Призначення допомоги на дітей одиноким матерям. |
|
48. |
Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. |
|
49. |
Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів. |
|
50. |
Призначення субсидії на житлово-комунальні послуги та придбання скрапленого газу та твердого палива. |
|
51. |
Призначення допомоги при усиновленні дитини. |
|
52. |
Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування. |
|
53. |
Призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною. |
|
54. |
Призначення допомоги на догляд (внаслідок психічного розладу). |
|
55. |
Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій осіб, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку. |
|
56. |
Збір документів на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів. |
|
57. |
Збір документів на санаторно-курортне лікування (путівки) |
|
58. |
Збір документів для оформлення, подовження пільг при сплаті за житлово-комунальні послуги |
|
59. |
Формування списків пільгових категорій громадян будинки яких обладнано пічним опаленням та які мають право на пільги з придбання твердого палива. |
|
60. |
Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї . |
|
Земельні питання |
||
61. |
Надання витягу з Державного земельного кадастру. |
|
Державна реєстрація актів цивільного стану |
||
62. |
державна реєстрація та видача свідоцтва про шлюб; державна реєстрація та видача свідоцтва про народження; державна реєстрація та видача свідоцтва про смерть.
|
|
Оформлення та видача паспортних документів |
||
64. |
Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення). |
|
65. |
Оформлення та видача паспорта громадянина України. |
|
66. |
Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого. |
|
67. |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку. |
|
68. |
Комплексна послуга ID-14 |
|
Освітні послуги |
||
69. |
Внесення до Реєстру інформації про дітей для зарахування до Авангардівського ЗДО «Берізка». |
|
70. |
Внесення змін до Реєстру про зарахування дітей до Авангардівського ЗДО «Берізка». |
|
Пенсійні послуги |
||
71. |
Приймання анкет на виготовлення пенсійних посвідчень та видача пенсійних посвідчень. |
|
72. |
Приймання заяв та документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання, підтвердження страхового стажу, заробітної плати. |
|
73. |
Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення та перерахунок пенсії. |
|
74. |
Приймання замовлень на видачу довідок та видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок. |
|
75. |
Консультування громадян з питань пенсійного законодавства, надання довідкової інформації/попередній запис на прийом до керівництва. |
|
Послуги МВС |
||
76. |
Обмін посвідчення водія (без складення іспитів). |
|
77. |
Видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого. |
|
78. |
Державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду). |
|
79. |
Перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання. |
|
Інші послуги |
||
80. |
Встановлення за погодженням з власником режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг, розташованих на території селища. |
|
81. |
Комплексна послуга «єМалятко». |