Центр надання адміністративних послуг
Відкриття Центру надання адміністративних послуг – це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям селища Авангард. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань селищної ради.
Для покращення обслуговування громадян Центр надання адміністративних послуг розширюватиме свою діяльність та вноситимуться зміни до переліку раніше затверджених адміністративних послуг.
Керівництво
Начальник відділу Центр надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради | Вітвіцька Оксана Юріївна | 097-001-10-76 048-797-21-73 | centravangard2017@gmail.com | |
Заступник начальника відділу | Бочарова Тетяна Миколаївна | 097-680-02-90 048-797-24-97 | centravangard2017@gmail.com |
Контактні телефони
реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок про місце реєстрації/склад сім’ї |
Адміністратор – Підгорна Людмила Володимирівна 048-797-23-51; 068-443-06-58 |
державна реєстрація речових прав та їх обтяжень
|
Державний реєстратор –Воробель Тетяна Сергіївна 048-797-21-73; 068-27-28-547 |
державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
|
048-797-25-36 |
реєстрація актів цивільного стану; взяття на квартирний облік за місцем проживання;
|
Адміністратор – 095-924-92-12 |
призначення соціальних допомог та субсидії
|
Інспектор – Шалашна Марина Іллівна 048-797-25-36; 048-797-25-31 |
оформлення та видача паспортних документів
|
Адміністратор – Рибакова Людмила Михайлівна 048-797-24-97 |
обмін посвідчення водія, державна реєстрація нового транспортного засобу |
Заступник начальника відділу – Бочарова Тетяна Миколаївна 048-797-24-97 |
Графік роботи Центру надання адміністративних послуг
Авангардівської селищної ради
Понеділок з 8:00 до 17:00
Вівторок з 8:00 до 17:00
Середа з 8:00 до 17:00
Четверг з 8:00 до 17:00
П’ятниця з 08:00 до 16:00
Без перерви на обід
Субота, неділя-вихідні
Адреса
Одеська область, Одеський район, смт Авангард, вул. Добрянського, 30
Графік роботи віддаленного робочого місця адміністратора,
розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Нова Долина, вул. Крупської, 1А
Понеділок з 8:00 до 17:00
Вівторок з 8:00 до 17:00
Середа з 8:00 до 17:00
Четверг з 8:00 до 17:00
П’ятниця з 08:00 до 16:00
Перерва на обід щоденно з 13:00 до 13:45
Субота, неділя- вихідні
Положення про Центр надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради
Регламент Центру надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради
Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг
Перелік послуг
Отримання копій електронних документів з використанням QR-коду під час отримання послуг в ЦНАП
Рухаємося разом з часом та сучасними технологіями. Вже не перший рік в нашому ЦНАП активно використовуються QR-коди.
Наразі Україна стала першою державою у світі, в якій електронні документи у смартфонах стали повними юридичними аналогами паперових чи пластикових.
Міністерством цифрової трансформації України запроваджено послугу Дія.QR, яка дозволяє безкоштовно створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.
Користувач зчитує QR-код сканером QR-кодів застосунку Дія, щоб поділитись цифровою копією, а ЦНАП отримує копії цифрових документів на свою електронну адресу.
Через Дію можна отримати копії наступних документів:
- біометричні паспорти (ID-картка та закордонний паспорт);
- картка платника податків;
- довідка ВПО;
- свідоцтво про народження.