Центр надання адміністративних послуг
Відкриття Центру надання адміністративних послуг – це створення доступних і зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянам та підприємцям селища Авангард. Діяльність центру спрямована на забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя та є одним із пріорітетних завдань селищної ради.
Для покращення обслуговування громадян Центр надання адміністративних послуг розширюватиме свою діяльність та вноситимуться зміни до переліку раніше затверджених адміністративних послуг.
Керівництво
![]() | Начальник відділу Центр надання адміністративних послуг Авангардівської селищної ради | Вітвіцька Оксана Юріївна | 097-001-10-76 048-797-21-73 | centravangard2017@gmail.com |
![]() | Заступник начальника відділу | Бочарова Тетяна Миколаївна | 097-680-02-90 048-797-24-97 | centravangard2017@gmail.com |
Контактні телефони
реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок про місце реєстрації/склад сім’ї |
Адміністратор – Підгорна Людмила Володимирівна 048-797-23-51; 068-443-06-58 |
державна реєстрація речових прав та їх обтяжень
|
Державний реєстратор –Воробель Тетяна Сергіївна 048-797-21-73; 068-27-28-547 |
державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
|
кожну середу 048-797-25-36 |
реєстрація актів цивільного стану; взяття на квартирний облік за місцем проживання; внесення відомостей до Реєстру для зарахування дітей до авангардівських ЗДО |
Адміністратор – 095-924-92-12 |
призначення соціальних допомог та субсидії
|
Інспектор – Шалашна Марина Іллівна 048-797-25-36; 048-797-25-31 |
оформлення та видача паспортних документів
|
Адміністратор – Рибакова Людмила Михайлівна 048-797-24-97 |
обмін посвідчення водія, державна реєстрація нового транспортного засобу |
Заступник начальника відділу – Бочарова Тетяна Миколаївна 048-797-24-97 |
Графік роботи
Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00, без перерви
П’ятниця з 8.00 до 16.00, без перерви
Адреса

Адреса: